Monday chillin'

Címkék: hétvége nyugi chill münchen útinapló

2011.11.28. 21:13

Technikai közleménnyel kezdeném ma esti beszámolómat, ami magyarázatot adhat pár dologra, többek között arra is, miért nem kéne nekem bármiféle online felület adminisztrátoraként tevékenykednem, ugyanis a blog.hu rendkívül felhasználóbarát kezelőfelületén nem sikerült megtalálnom eddig a kommentek engedélyezésének módját. Ez a napokban viszont megváltozott, úgyhogy hagyhat hozzászólást bárki, aki akar, enyhe fáziskéséssel, mivel a komment létrejöttét nekem személyesen jóvá kell hagynom (aggodalomra semmi ok, őrült hatalomvágyamat nem megjegyzések blokkolásával élem ki). Elnézést kérek mindazoktól, akik eddig visszajelzésüket figyelmetlenségem miatt nem tudták közzétenni; akár hiszitek, akár nem, régebben jobban értettem weblapok üzemeltetéséhez.

Hétvégém végül megint lazulós itthonülős lett, mivel a szombat esti programom elmaradt, más meg nem terveztem. Korcsolyázni persze voltam, bár csak egy rövid időre. Félreértés ne essék, az unalom így sem ért utol, viszont ha leírnám részletesen, mit csináltam az elmúlt három napban, titeket biztosan elérne... legyen elég annyi, hogy a konyhában való tevékenykedésem már kevesebbszer jár füstfelhő létrejöttével, bár a tonhalas tésztám minősége utol sem érte múzsámét, de legalább ehető volt. Apropó, múlt hét végén rántott csirkemellet próbáltam varázsolni, de sikerült egyszerre odaégetnem és nem rendesen átsütnöm (mentségemre szóljon hogy a villanytűzhely mondjon le). Ehhez képes végül is minden siker...

Ez a hét viszont mozgalmasabb, elvégre csütörtökön és pénteken lesz esti programom, szerdára meg kéne. Meg lassan egy múzeumba is el kéne menni, elvégre már régóta tervezgetem, csak olyan kényelmes ez a kanapé...

A bejegyzés trackback címe:

https://bandimunchenbol.blog.hu/api/trackback/id/tr623419858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeniMünchenbe 2011.11.29. 00:24:35

Csak hogy lásd nem vagy egyedül a nagyvilágban, csak a blog kedvéért be is regisztáltam :D (anélkül még mindig nem lehet)

Ja és olvasom lelkiismeretesen, csak ritkán TL;DRek :D

BeniMünchenbe 2011.11.29. 00:26:02

Ja és apparently nem kell apprúválnod a kommenteket :P

tonhalastészta 2011.11.29. 03:31:19

én is csináltam már villanytűzhelyen, nincs itten mentség

Meningitis 2011.11.29. 18:51:31

@Beni: Eddig kellett a jóváhagyásom, most meg már nem, nem értek én semmit a világon...
@tonhalastészta: de én még nem :P Kellett egy átszokási idő.

Kanti90 2011.11.29. 21:04:40

Na végre,h nem feleslegesen regisztráltam erre a szarra vagy 3 hónapja :D
süti beállítások módosítása