Mivel Garfield jelentős része volt gyermekkoromnak (mármint a képregény, nem pedig az Egyesült Államok egykori elnöke), tudom, hogy a hétfőt, mint érzékeket érő sokkot nemigen lehet és pláne nem érdemes fokozni, ezért stílusosan keddre vettem fel első óráimat. Na jó, az igazat megvallva, hétfőre nem is nagyon voltak órák meghirdetve. Kedd óta viszont iszom oktatóim szavait, még akkor is, ha az órák nagy része tájékoztató jellegű, és adminisztrációval megy inkább el. Az egészet röviden összefoglalva: az órák érdekesek, az osztályzási rendszer kaotikus és van egy előadó, aki úgy néz ki mint Kiefer Sutherland.

Próbáltam a héten főzni is magamnak több-kevesebb sikerrel, de mivel rájöttem, hogy a helyi menzák nevetségesen olcsóak (valószínűleg a minőségüket is ehhez kell mérni...), erősen fontolgatom, hogy inkább oda fizetem be magamat, és csak hétvégenként balfaszkodom a konyhában.

Igazából más nem nagyon érdemes szóra, elvégre a hétre nem terveztem nagyon más programot az egyetemre való bejáráson kívül. Hétvégére viszont ki kell találnom magamnak valamit, amíg még nem kell oly' sokat tanulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bandimunchenbol.blog.hu/api/trackback/id/tr763318701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DoctorDude 2011.11.26. 18:01:02

A hétfőről hadd jegyezzem meg, hogy akkor reggel 9 körül a legnagyobb a szívroham kockázata, tehát az órarended egészségtudatos elemeket is hordoz magában. Egyébként meg első, és hadd biztosítsalak róla, hogy itthon mindenki tűkön ülve várja az új bejegyzéseidet és lélekben támogatunk (én legalábbis egyébhez lusta vagyok :))
Üdv a nagy magyar valóságból!
süti beállítások módosítása