Nos, eltelt az otthon töltött két hét, úgyhogy ismét jelentkezem a napsütötte enyhén esős Németországból. Hogy miket műveltem odahaza, arról nem fogok írni, elvégre a blog címe is Bandi Münchenből (na jó, elismerem, néha írtam más városokban elkövetett csínyekről is). Az utazásról viszont ejtek pár szót: a hazautat két hete egy éjszakai vonattal tettem meg, másodosztályon, mert olyan faszagyerek vagyok, hogy én bárhol képes vagyok aludni, nem kell nekem hálókocsi. Tévedtem. Nem is kicsit. Nem kibírhatatlannak nem nevezném az élményt, de kényelmesnek sem. A legjobb, hogy ennyi pénzből másféleképp lehet utazni. Például a Railjet-tel, amiről pár órája szálltam le. Na, a Railjet az jó. Tiszta, modern, viszonylag kényelmes és annyira nem is drága.

A pályaudvaron még gyorsan rendeltem egy Currywurst-ot, és gyorsan magamba is tömtem, szimbolizálva ezzel visszatérésemhez való hozzáállásomat. Szállásomat elfoglalva pedig elkezdtem a többiekkel programokat szervezni a hétre - két hónap annyira nem sok idő, ki kell használni minden szabad percet kéremszépen.

Mivel eddig még nyilván nem történt semmi érdemleges, ezért le is zárom mai bejegyzésemet. A közeljövőben várható egy részletesebb információcsomag az Erasmus-ösztöndíjról egyfajta kedvcsinálónak vállalkozó szelleműeknek, mivel odahaza sikerült megtalálnom a régi jegyzetfüzetemet, amibe leírtam a fontos tudnivalókat. Addig is kellemes napokat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bandimunchenbol.blog.hu/api/trackback/id/tr273527333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása